Rabu, 13 Julai 2011

:: Kenangan Terindah Aku Ke Mekah ::

Kenangan terindah di Mekah..

Di Mina tempat untuk melakukan 'pelontaran batu'....

Hehehehe dah macam askar dah dgn seluar coreng tu..


Bersama mak dan bapa angkat ku sewaktu disana...

Imbauan kenangan sewaktu aku berumur 9 thn dan ketika itulah aku 'dijemput' utk menunaikan umrah bersama kedua ibu bapa ku.Hurmmm..masih segar lagi ingatan ku semua kenangan disana seperti ianya baru berlaku semalam dalam kehidupan aku.Kenangan ini akan aku simpan serapi helaian muka surat buku agar sehelai dari coretan hidup aku bersama arwah abah tidak akan tercicir dalam ingatan aku.Terima kasih abah kerana engkau telah membawa aku ke suatu tempat yg mempunyai seindah-indah ketenangan.Dan sekarang aku sudah dewasa sepertinya hati ku seolah terpanggil utk kesana lagi.Begitu juga dengan suami aku yang sudah mengajak aku ke sana.Cuma 'daya' aku masih belum boleh meninggalkan anak-anak aku yg masih kecil ini.Tunggulah...andai ada rezeki tidak kemana dan mungkin Allah menjemput aku seluruh keluarga, SIAPA TAHU kan????? Amiiiiiinnnnn.....