Selasa, 15 Jun 2010

~ Rizq Romeo ~

Walla! Rizq my Heroooos,heroes versi tarzan melayu! Aduh,Rizq ni tak hyperactive,diam bila tido jer..Tapi di sebalik kenakalannya,Rizq penyayang n romantic. Kecik2 lg Rizq dah pndai tunjukkn kasih sygnya! Nak tau ape dialog FAVourite die. "ibu,Rizq syg ibu,tp ibu kena makan ubat kurus yg mak ngah jual! " Huhuhuhu.... Anak sape lah ni...

~ AISY PRIMADONA ~


Haaa! Ni my girlz , Aisy... Tgok tuuuu..die mmg suka amik gambar..mcm2 gaya die blh buat tau! Aisy sgt brdikari,lemah lembut (hehehe,sometimes jer),hapy alwayz n Aisy loves to eat! Jom kenali Aisy,banyak cerita pasal Aisy.....

~ Me,Luqlu...~

Shiba : Aku hanyalah wanita biasa...wanita biasa yg penuh dgn peristiwa yg ingin aku kongsikan bersama... Aku suka simpan sgla memori aku wlaupun ada diantaranya yg sgt melukakan aku.Tapi,aku jadikan ia sbgai satu warna dlm khidupan aku... Bagi ku, siapalah aku utk menidakkan sgla yg telah tertulis itu.Aku juga seorg yg sgt mudah menyayangi sesiapa saja,kerna bagi ku kasih syg yg aku miliki ni 'meluap-luap' utk aku berikan kpd sesiapa saja..Aku tak kisah klau aku tak disayangi..tp cukuplah sekadar aku bisa menyayangi dan membahagiakan org lain........